Wednesday, March 11, 2015

Birth day

χωρίς εσάς δεν θα υπήρχα, μου δώσατε ζωή, με κάνατε άνθρωπο, με μάθατε να αγαπάω και να αγαπιέμαι , μου δείξατε μέρη ,ανθρώπους, ζωές , να εκτιμάω και να νοιάζομαι. Να κρατάω το τιμόνι σε ωκεανούς δύσκολους , όμορφους και θαυμαστούς. Να αγωνίζομαι για το δίκαιο και το ωραίο . Με μάθατε να διαβάζω,να ακούω να κάνω φίλους και σχέσεις ,να μη φοβάμαι .Με μάθατε να γελάω δυνατά με την καρδιά μου , να νοιώθω και να αισθάνομαι ανθρώπους να θέλω να μοιράζομαι τη ζωή μου μαζί τους. Μου διηγηθήκατε  βιβλία και ιστορίες  , η ζωή σας και η σχέση σας  η ωραιότερη απ'αυτές, αυτά που δημιουργήσατε μαζί είναι ο φάρος μου και η αρχή των πάντών.
     ευχαριστώ για πάντα
η κόρη σας Νένα (τα ίδια  πράξατε  για την Ερρικέτη  και πιο μετά στην Μάγια και τον Μάρκο που ακόμα είναι τόσο μικρούλης). Σας αγαπάω
εις τους αιώνας των αιώνων

No comments:

Post a Comment